Eerste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu Eerste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Bangkok

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

28 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Lieve mensen, heel erg bedankt voor al jullie berichtjes, super leuk om te lezen!
Start van mijn reis is heerlijk, nu 2 dagen later voelt het alsof ik hier al weken ben. Het is super bedrijvig, overal mensen, lawaai, muziek gezelligheid, eten, dansen en heeel veel winkeltjes. De 26e zouden we optijd naar bed gaan aangezien we een hele nacht gemist hadden maar het werd toch zomaar weer 01.00uur.. We gingen op straat wat eten halen en ergens een biertje drinken waar een leuke live band aan het spelen was. Daar ontmoette we Gerome uit Zweden, waar we uiteindelijk de hele avond mee aan hebben gezeten.
De 27e hebben we eerst heerlijk uitgeslapen, besloten een dag langer te blijven in Khao San Palace Inn (aanrader, Annemiek en bren!) en hebben eigenlijk de hele dag op het dak aan het zwembad gelegen. Aan het einde van de dag toch maar wat beweging dus zijn we wat rond gaan lopen en ergens lekker gaan zitten. Aan het zwembad hadden we al een paar mannen uit Texas ontmoet, die ons uitnodigde in hun kamer 's avonds, (gewoon gezellig!!)Waar nog meer backpackers waren als Rob uit Londen en twee van zijn vrienden. Daar zijn we uiteindelijk mee uit gegaan inclusief Danny van de dag ervoor en zijn collega Hedda. Het was echt een top avond die uit eindelijk pas om 05.00uur op zijn end liep. Dit zorgde ervoor dat de start vanmorgen wat moeizamer verliep. We besloten om morgen richting het zuiden te rijden. Aangezien het weer in een bepaald deel erg slecht is momenteel gaan we eerst alleen naar Ko phi phi, dit wordt een helse rit van 12 uur. We vertrekken morgen om 18.00uur en zullen ongeveer om half 11 de volgende dag aankomen.
De planning is om vervolgens richting het noorden te gaan en zo door te reizen naar Laos.. maar je weet maar nooit :)

liefs xxx

  • 28 Januari 2011 - 13:37

    Anneke Van Der Heijden:

    Lieve mensen, google even Phiphi! that's where i'm going!!! :)

  • 28 Januari 2011 - 13:43

    Tante S:

    Hoi an, klopt het dat er 6 uur verschil zit tussen Nederland en Thailand? Er staat achter ieder reisverslag wanneer het geplaatst is, 7 dagen geleden, 3 en 2 dagen gelenden en bij deze laatste stond over 6 uur! Grappig hé? Fijn dat je het naar je zit hebt! Onze koffers staan klaar, Hans is onderweg naar huis, had nog een blangrijke precentie op zijn werk, hij moest dus heen... Veel plezier nog en tot over 10 dagen!!!

  • 28 Januari 2011 - 14:14

    Arjan:

    Jij voelt je ook overal thuis he! Klinkt echt ontzettend leuk, al die backpackers ontmoeten, feestje hier, zwembad op 't dak daar!

    Veel plezier in Phiphi!

    Arjan

  • 28 Januari 2011 - 14:31

    Herbert S:

    Top dat je het zo naar het zin hebt An. Tja het bleef dus niet bij One Night in Bangkok. Hier gaat ook alles z'n gangetje. We hopen binnenkort redelijk bij je in de buurt te komen. We gaan een midweek naar Berlijn. Dan is de afstand een stuk minder ver. We zwaaien dan wel uit het raampje van ons hotel. Geluk daar en maak en wat moois van. Tot schrijfs...

  • 28 Januari 2011 - 16:06

    Brenda:

    Hoi meis!

    Zo te horen vermaken jullie je prima! Klinkt gezellig allemaal dus ik heb nu helemaal veel zin om ook richting Thailand te gaan! ;-)

    Geniet lekker en groetjes aan Marieke!
    xxx

  • 28 Januari 2011 - 16:14

    Maaike:

    Heeey Anneke, klinkt alsof je volop geniet! Ook heel gezellig met iedereen die je ontmoet! Phi Phi is mooi, ben er ook geweest :P Voorzichtig aan maar blijf genieten!! Xx

  • 28 Januari 2011 - 17:45

    Lies:

    Dit klinkt helemaal prima. Lekker doen en laten waar je wel of geen zin in hebt! Goed zo Anneke!!
    Dikke XXX

  • 28 Januari 2011 - 17:52

    Renée:

    Heey Annie,
    Goeie berichten en zo te lezen één en al gezelligheid!
    Veel plezier in Phiphi!
    xj

  • 28 Januari 2011 - 18:01

    Moos:

    ey topper!
    klinkt super gezellig allemaal an!!
    top dat je nu al zo geniet.
    succes met je helse rit maar dat zal wel meevallen denk ik.
    geniet er maar weer lekker van de komende dagen en lets party chick!!
    kuzz

  • 28 Januari 2011 - 18:31

    Diana:

    Hé Anneke, ben blij dat je goed bent aangekomen en dat je al zoveel gezellige mensen hebt ontmoet en leuke dingen hebt gedaan. We zullen je missen hoor in het team en we blijven je berichtjes volgen. Veel plezier en tot later.

  • 29 Januari 2011 - 04:54

    Jeanine:

    Hé feestbeest, sounds like a lot of fun! Enjoy!
    XJ

  • 29 Januari 2011 - 07:17

    Pronkes:

    Hey anneke,

    goed bezig in het verre oosten, zo te lezen hebben jullie geen problemen om contacten te leggen (verrassend 2 chicks in azie). Geniet ze daar met die vele feesten en wat die helse rit betreft dat zal wel meevallen vergelijkbaar aan een ritje naar de wintersport... maar dan over zandpaden...

    x Martijn

  • 29 Januari 2011 - 09:22

    Evelien:

    uitgaan, gezellig hangen, biertje doen, dansen... wat een lol! party all the time.
    stay awake; je gaat nog veel meer moois meemaken!
    liefs

  • 29 Januari 2011 - 10:13

    OPA EN OMA:

    HALLO MEISJE
    DAAR ZIJN WE WEER FIJN DAT JE ZO GENIET MAAR JE WEET[NIET VREEMDE MANNEN MEE [PAS OP HOOR ] OMA,S ZIJN ALTIJD BEZORGD LIEFS
    OPA EN OMA

  • 29 Januari 2011 - 16:22

    Joyce:

    En dan moeten we het vanavond voor het eerst zonder je doen... :(
    Maaaar zo te zien aan aandacht geen gebrek, ;) Heerlijk hoor meis, geniet lekker zo! X

  • 30 Januari 2011 - 10:16

    Martijn:

    Hoi An,

    Leuk om weer eens je spannende verhalen te gaan lezen :) lang leve de vrijheid, lang leve Anneke!

    Liefs, neef M

  • 30 Januari 2011 - 11:49

    Mama:

    hoi lieve dochter :) eindelijk een berichtje van je moeder he, wij zijn na een heerlijk weekje skien weer terug in nederland met grijs weer pffffffff
    ik heb nu al wat gelezen maar ga van de week op een vrije dag wel alles rustig bekijken.....ik las al wel dat je heerlijk geniet van alles dat doe je goed, maar ben het wel met oma eens natuurlijk...:)
    Dikke kuzzzzzzzzzz mama en Cees

  • 30 Januari 2011 - 13:46

    Wolter:

    Dag Anneke,

    Zo te zien vermaak jij je uitstekend! Skien zul je er wel niet kunnen.

    Groet van Wolter

  • 30 Januari 2011 - 13:49

    Ineke:

    Hoi Annek,

    De gezelligheid hebben jullie al gevonden! En het koude kikkerland zullen jullie vast niet missen.
    Zal wel moeilijk zijn langs al die winkeltjes te lopen en niets te kopen, je moet het allemaal maar meezeulen... of vergis ik me/

    Heel veel plezier verder.

  • 30 Januari 2011 - 15:51

    Anneke:

    lieve mensen, even wat reacties op een paar van jullie berichten!!

    Tante S. ja het klopt ik leef 6 uur in de toekomst.. zal ik vertellen wat er over 6 uur gaat gebeuren?? :P haha

    handbalteam! ik wil de uitslag van afgelopen zaterdag nog weten! laat het niet horen dat jullie mijn voltreffers nu al missen! Ik zet in op winst!

    Pronk het viel niet mee in vergelijking met een ritje oostenrijk! heb 3 uur aan de kant van de weg gestaan maar ben dan nu eindelijk wel aangekomen! Maar je leest het inmijn volgende verhaal!

    Oma maak u niet druk om de mannen, hier hebben ze ook gewoon armen en benen, ik beloof dat ik voor tolk zal spelen als hij u om mijn hand komt vragen :P

    liefs en een dikke kuss

  • 31 Januari 2011 - 14:07

    Tessa:

    Zakenpartner! Ik zeg; goeie start van je trip! Veel mensen ontmoeten en stappen...total freedom! heerlijk! Geniet van alles! X

  • 31 Januari 2011 - 15:45

    Cees:

    Hoi Anneke

    ik lees dat jullie het uitstekend naar jullie zin hebben Dat belooft wat voor de komende maanden vergeet de mooie cultuur niet met al die feesten. Je geloof het niet maar ik ben ook weer heel terug uit oostenrijk geniet maar lekker een dikke X van mij

  • 31 Januari 2011 - 18:09

    Hannie:

    Hoi Anneke,

    Wat leuk te lezen hoe het allemaal gaat in verweggistan.
    Enne ik moet je oma gelijk geven niet zomaar met vreemde mannen mee gaan hoor!
    Heel veel plezier verder.

    Groetjes

  • 01 Februari 2011 - 06:31

    Annemiek:

    Wat gaaf Ann!! Heb van mijn collega's gehoord dat Ko phi phi ook erg tof is.. Geniet van jullie reis!

    Liefs,

  • 01 Februari 2011 - 09:13

    Margriet:

    Ha die An,
    net op reis en dan al weer zoveel leuke mensen ontmoet, helemaal leuk!
    En planningen zijn er om van af te wijken, geniet en let op dat er geen slangen in je rugzak kruipen...
    Liefs Margriet.

  • 01 Februari 2011 - 10:41

    Ex Collega:

    Hey mooie vrouw, klinkt erg interessant wat je allemaal beleefd, maar ik ben het wel eens met je Oma!!
    Niet te lang blijven hangen bij het zwembad, dat kan altijd nog.
    Het is te rustig hier zonder jou! X

  • 01 Februari 2011 - 18:49

    JVS:

    Hoi annie,

    Gaat lekker zo te lezen,
    Gelukkig heb je nog geen foto's geplaatst, hoeven we ons ook niet rot te voelen. het weer wordt er hier ook niet beter op.

    have fun,

    Gr JVS te O

  • 02 Februari 2011 - 08:02

    Mama:

    ik heb je een mail gestuurd ivm mijn auto avontuur en mijn reddende engel...........je auto is nog heel hoor en ik ook dus dat valt alles mee
    dikke kuzzzzzzzzz;)

  • 02 Februari 2011 - 20:48

    Belinda:

    Hey Skoonzuster!!

    Eindelijk heb ik ff rustig de tijd gehad om alles te lezen! Maar heb al weer helemaal door dat je het beter voor mekaar hebt dan mij!! Tis hier koud!!! Geniet ervan en zie je nieuwe verslag wel weer verschijnen!!

    Kus

  • 03 Februari 2011 - 05:50

    Ingeborg:

    Dat vind ik één van de leukste dingen van het reizen, dat je zoveel mensen tegenkomt, uit alle hoeken van de wereld...

  • 03 Februari 2011 - 10:17

    Thijs:

    hee an, wacht met spanning af op nieuwe reisverslagen. skype is geinstaleerd en we kunnen binnenkort bellen. alleen ik ga morgen weg naar frankrijk dus moet het even 2 weken wachten. wel ideaal dat ik al die verslagen op mijn telefoon binnen krijg.
    veel plezier verder!!! groetjes Thijs.

  • 03 Februari 2011 - 16:31

    Kees Karin En Nikki:

    Heeee Anneke!
    Wat een leuke eerste dagen heb je daar zo te lezen!
    onze wintersport was ook leuk!
    we hebben lekker weer gehad maar de apres ski en het skien is toch een stuk gezelliger met jou erbij!
    we zijn benieuwd naar de volgende verhalen! we volgen je!
    Groetjes van ons!

  • 05 Februari 2011 - 08:22

    Mama:

    zelfs op vakantie druk druk druk, of.....lekker genieten denk ;)
    heb je al mooie foto's gemaakt???
    mail is opgestuurd met de laatste info tav je auto ( is weer heel hoor )
    en ik zal hem vertroetelen en nooit meer rijden als er een rood lampje brand ;( xxxxxxxxxx mama

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anneke

Na west Afrika, Zuid-oost Azië, staat nu Zuid Amerika voor de deur.

Actief sinds 18 Mei 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 41565

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 23 Maart 2013

Zuid Amerika

25 Januari 2011 - 20 April 2011

Zuid-oost Azie

09 Juli 2009 - 06 November 2009

challenge

Landen bezocht: