Arrived!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu Arrived!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu

Arrived!!

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

26 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Lieve mensen, jullie geloven het nooit! we zijn gewoon zonde problemen Thailand ingekomen! En daar deden ze in Nederland nou zo moeilijk over, echt ongelovelijk!!

Ik heb een super beroerde laatste trip gehad, belachelijk veel oorpijn en hoor nu bijna niets meer.. even afwachten hoe dit af gaat lopen maar op hoop van zegen!

Op het vliegveld aangekomen ging alles echt heel makkelijk, visum kregen we zonder een woord te reppen en tassen lagen al klaar. Samen met Danny (hadden we in het vliegtuig ontmoet) een taxi genomen naar Ko San Road, backpackers arria. Vanavond meeten we weer voor een borreltje.

Verder is Thailand tot wat ik natuurlijk tot nu toe gezien heb heel erg divers, super veel verschillende mensen, heerlijk warm weer, gezelligheid, je kan volop shoppen dus dat gaat helemaal goedkomen. Marieke en ik hebben onszelf getracteerd op een hostel met zwembad op het dak. Hier zullen we twee dagen blijven, even aansterken en bijkomen van de jetlag en dan gaan we verder!

Hele dikke kuss, en na volop stress ben ik blij dat ik jullie kan melden dat we veilig aan zijn gekomen!!

• 26 Januari 2011 - 08:33

Vanuit SportLagune:

Geniet ervan meis en doe voorzichtig

• 26 Januari 2011 - 08:34

Chanchal:

hey meid.. je bent al weg.. !! Ga lekker genieten van jullie trip en ga je volgen.. voorzichtig he! kuss

• 26 Januari 2011 - 08:44

Adhd:

vet! helemaal goed dat het zo goed gegaan is de reis!
    bu al avontuur meissie! jee!
    rust lekker en tot het volgende berichtje!

x Jo!

• 26 Januari 2011 - 10:04

Moos:

top chick dat alles goed is gegaan!
    kut van de oorpijn maja gelukkig viel het de eerste vlucht mee, wat je niet had verwacht.
    nou lekker genieten mop
    have fun
    kuzz

• 26 Januari 2011 - 11:46

Joyce:

Yeaaah je bent er!!!! Hoe fijn dat alles goed is gegaan en nog mee gevallen is.... Nu lekker onbezorgd van alles genieten! X

• 26 Januari 2011 - 12:58

Margriet:

Tjee An, nu al in Thailand, wat een overgang. En goed idee, zo'n hostel met zwembad goed voor jezelf zorgen, zeker na weer zo'n oor-crisis.
    Groetjes aan Marieke,

liefs Margriet.

• 26 Januari 2011 - 14:13

Lies:

Kijk dat zijn goede aankomstberichten wel jammer van je oorpijn pffff
    Hopelijk trekt het snel bij.
    XX

• 26 Januari 2011 - 14:38

Trisha:

Hee Lieve An,

Lees je berichten net. Super leuk allemaal! Ik vind je maar een avonturier! Have fun

Dikke kus Trisha

• 26 Januari 2011 - 15:59

Linda:

Wauw! Ik geniet nu al van je verhalen, tof!!!
    Geniet lekker, en hou vol met schrijven :)

Linda

• 26 Januari 2011 - 17:09

Marjon:

Het kan ook niet zonder hindernissen gaan bij je! Maar je bent er, dus nu genieten.
    Kuzz Marjon

• 26 Januari 2011 - 17:54

Annemiek:

Jeetje Ann wat een spannende reis..!
    Wat gaaf dat jullie goed aangekomen zijn. Ben heel benieuwd naar jullie reisverslag, vooral omdat wij het plan hebben om in december naar Thailand te gaan. Dan helaas geen 3 maanden, maar 3 weken ;-)
    En die over die Danny... zoenen denk :-D.. Je bent vrijgezel of je bent het niet.. ;-)

Chick, geniet van je reis en ik ga je proberen te volgen.!

Liefs, Miek

• 26 Januari 2011 - 17:56

Tante S:

ha die An,
    Fijn om te horen dat jullie zo Thailand ik konden komen zonder problemen! Nou kunnen ze beter op schiphol moeilijk doen dat in Thailand zelf...
    Sterkte met je oortjes.
    Kus, Tante S

• 26 Januari 2011 - 19:26

Merel:

Super leuk om te lezen dat het nu al bevalt! Echt kut van je oor :D Gelukkig vlieg je aankomende maanden niet ... Geniet van je reis!

Kus Merel

• 27 Januari 2011 - 10:06

Ingeborg:

Hoi hoi, supertof dat je in het vliegtuig al vrienden hebt gemaakt! Ik hoop dat je oorpijn snel weg is en de jetlag snel over is. Spreek je snel weer!

• 28 Januari 2011 - 09:57

Wim En Mil:

Heel veel plezier op deze mooie reis.
    We zijn blij dat je goed bent aangekomen.
    Groetjes

• 28 Januari 2011 - 13:34

Anneke Van Der Heijden:

mensen, google voor de grap even Phiphi!! probeer jullie niet jaloers te maken!! hoor! xj

• 30 Januari 2011 - 14:03

Ineke:

Ha die Annek,

De eerste hindernis goed doorstaan! Gelukkig maar. Heb al gelezen dat je oorpijn weer over is.
    Je berichten in omgekeerde volgorde gelezen na de wintersport.
    Wij zijn weer veilig thuis van de wintersport.
    De taxi kwam te laat, maar net aan de trein gehaald. Bij de Nederlandse grens twee uur in de kapotte Duitse trein gewacht op een andere en bij aankomst in Lelystad was de accu van de auto leeg, lief lachen hielp ons niet.
    Maar wel een leuke week gehad, wel een paar ribjes gekneusd, ja als je wat ouder wordt moet je ook niet meer vallen. We hebben je gemist met de wintersport. Je zal ons niet missen in Thailand, geen tijd om aan ons te denken.
    Heel veel liefs uit het koude, grijze Lelystad.

Goed idee om je zelf de luxe van een dakzwembad te gunnen!

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Anneke

Na west Afrika, Zuid-oost Azië, staat nu Zuid Amerika voor de deur.

Actief sinds 18 Mei 2009