Nederland 'uit' altijd lastig!! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu Nederland 'uit' altijd lastig!! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu

Nederland 'uit' altijd lastig!!

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 Januari 2011 | Egypte, Caïro

Wat een reis jongens, begon vol spanning. We kregen onze bording passen niet aangezien we geen bewijs hadden dat we binnen 30 dagen Thailand zouden verlaten. Na wat navragen, aandringen en lief lachen was het dan toch gelukt een kregen we onze passen inclusief het advies om een tussenvlucht te boeken anders zouden we waarschijnlijk Thailand niet in komen. Toen zaten we natuurlijk op de wip want het was al 14.00uur geweest en 14.45u moesten we borden. Snel naar een internet cafe waar we in een rap tempo een ticket boekte wat natuurlijk op het laatste moment niet meer geprint kon worden.
Out of time vol gas sprinten naar de gate waar we uit eindelijk met rooie koppen aankwamen gelukkig nog optijd!
De vlucht is super goed gegaan, zonder oorpijn!! Wat een ervaring echt genoten!! Ook de overstap ging zonder problemen terwijl we die natuurlijk wel hadden verwacht zonder visum! Nu de laatste vlucht, hopen dat het goed komt en dat we zonder problemen binnen komen!! dat wordt duimen!! liefs xx

• 26 Januari 2011 - 08:57

Oma:

HALLO ANNEKE
    fijn dat we al iets van je zien en dat de reis verder goed verlopen is wat ben je ver weg zeg hoe kom ik aan die reislustige kleindochters ikweet het niet,geniet er van maar pas goed op je zelf doe de groeten ook aan MARIEKE en liefs van OPA EN oma

• 26 Januari 2011 - 09:11

Cock:

haha goed dat je zo getraind bent met hardlopen! zo kon je op tijd je vliegtuig halen he.
    leuk nu al een verslag te zien
    liefde van
    cock

• 26 Januari 2011 - 09:17

Arjan:

Hoi Annie,

Wat hadden jullie weer een geluk dat je toch weg mocht! Voor je het weet sta je daar op Schiphol, met je koffer e.d. en krijg je het ticket niet!

Ik ben je helaas wel misgelopen. We hadden nogal wat vertraging! Kwam uiteidelijk pas om 15:50 aan :( :(
    Dus dan moet ik je maar via deze weg als nog uitzwaaien.

Geniet er van en *zwaai zwaai*!
    Arjan

• 26 Januari 2011 - 12:55

Margriet:

Ha die An, gelukkig dat het goed is gegaan, wat een stress zo op de valreep....maar goed, weer een ervaring rijker.

liefs, Margriet.

• 26 Januari 2011 - 14:12

Lies:

Dat was dus de eerste hobbel :p

• 26 Januari 2011 - 19:23

Merel :

Hey chick, gelukkig dat je toch nog weg kon :D !!! Fijn dat je oren geen pijn deden :D

Kus Merel

• 27 Januari 2011 - 10:03

Ingeborg:

Heej An, wat een gedoe zeg... Ik weet er alles van! Hadden ze een beetje een leuk filmaanbod aan boord? Veel plezier op deze reis en ik ga je volgen!!

Verslag uit: Egypte, Caïro

Anneke

Na west Afrika, Zuid-oost Azië, staat nu Zuid Amerika voor de deur.

Actief sinds 18 Mei 2009