Bijna zover - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

21 Januari 2011 | Nederland, Heerhugowaard

Lieve iedereen die mijn dagboek gaat volgen, het is bijna zo ver. Nog een paar dagen en dan start mijn reis! Dinsdag om 15.00uur vertrek ik. Ik ben er helemaal klaar voor, tas is zo goed als gepakt! jaja complimenten voor mijn schema, dit is wel weer wat anders dan dat ik naar ghana vertrok en één dag van te voren vol stress aan de slag ging maar goed iedereen wordt wijzer!!
In ieder geval, de spanning loopt langzaam op en ik heb nog een paar kleine dingen te doen.. laatste lootjes zeg maar!
Dinsdag heb ik een hele lieve fangroup die mijn naar het vliegtuig brengt en uit gaat zwaaien. Natuurlijk neemt Marieke haar metgezellen mee en daarnaast brengen mijn 3 tantes en mijn broer met Arjan mij weg! Aan aandacht gelukkig niet te kort!
Voor diegene die het nog niet weten, ik laat mijn mobiel thuis, deze laat ik af en toe checken. Ik probeer via de computers contact te houden maar zolang jullie niets horen is géén nieuws, goed nieuws! Het wordt namenlijk een top vakantie waar ik honderd procent van ga genieten!!

Indien er 'noodgevallen' zijn, weet mijn moeder mij altijd te bereiken! Je kunt haar benaderen voor mijn Aziatische nummer!

Heel veel liefs en een hele dikke kus

  • 21 Januari 2011 - 10:05

    Jeanine:

    Lieve Anneke,
    Wat spannend allemaal! Ik ben supertrots op je, je doet het toch maar mooi. Geniet ervan en kom veilig weer terug.
    Bon voyage!
    XXXX

  • 21 Januari 2011 - 10:21

    Judith:

    Haaaaay Annie!!!
    Oehh spannend...echt zoooooo super vet dat je dit gaat doen!!!!!
    Heeeeel veel fun!!!Ik ga ook ff lekker weg..ben woensdag op schiphol...:D..ff nog genieten met zn 2tjes!!! hahaha...
    Ik ga je volgen.....GENIETZUH!!!!!

    Liefssss

  • 21 Januari 2011 - 10:26

    Brenda:

    Hoi lieverd,

    Idd nog een paar dagen dan is het zover!! Ik weet zeker dat je een top tijd gaat beleven samen met Marieke dus geniet er volop van!

    Dikke kus xx

  • 21 Januari 2011 - 11:24

    Arjan:

    Hoi Anneke,

    Ga je verslag weer volgen hoor! Wordt denk ik wel een super mooie reis, zo door Azië. Geniet er maar van en tot dinsdag!
    Arjan

  • 21 Januari 2011 - 11:37

    Nico:

    Annie!!
    Gelukkis heb ik je met de H.E. :p nog ffies gezien, maar verder helaas geen bakkie meer samen kunnen doen..
    Als je terug ben gaan we dat ffies doen hè!!??
    Veel plezier, geniet, en maak er een super tijd van!

    Xx Niek

  • 21 Januari 2011 - 13:11

    Cock:

    hoi globe trotter
    jij doet maar he. nou meissie ik ben trots op je en wens je heel veel plezier en geluk. kan ik je eindelijk verslaan bij de paas polderloop he. alhoewel misschien blijf je langer weg en ontmoet je een hele leuke donkere man, het staat in de sterren haha. niet tegen je moeder zeggen anders schiet ze meteen al in de stress. spreek je weer. liefde van cock

  • 21 Januari 2011 - 23:03

    Eefje:

    Hey Anneke,
    Nog ffies en dan vlieg je er vandoor! Echt cool dat je dit weer gaat doen! Ik ga je zeker volgen!!! Enjoy!
    Xx

  • 22 Januari 2011 - 15:42

    Tessa:

    Hey Ann!
    Spannnnnend je gaat bijna weg! Ben jaloers op je! Geniet van elke seconde en volg vooral mijn adviezen op ;-)
    Liefs!

  • 22 Januari 2011 - 15:49

    Manon:

    Woehoe, het is bijna zover! Lekker gaan genieten en ik volg je via je je verhalen...een beetje jaloers dat wel;)

    Liefs

  • 24 Januari 2011 - 14:35

    Christa:

    Hey Anneke,
    Ik wil je echt super veel plezier toewensen! Geniet er lekker van, en ik zal trouw je verslag in de gaten houden!
    Ben nu al benieuwd naar de reisverhalen :)
    Geniet er lekker van, je hebt het verdient!
    Xxx Christa

  • 25 Januari 2011 - 18:53

    Margriet:

    Hoi An, we hebben je vanmiddag uitgezwaaid en als je dit leest ben je al weer een stuk verder gereisd.
    Hopelijk zijn jullie zonder problemen doorgevlogen naar Bangkok met een uitreisbewijs voor Thailand.....
    Geniet en ervaar.

    Liefs van Margriet XXX.

  • 30 Januari 2011 - 17:16

    Pa54:

    doet me goed an die van reizen houd en er ook plezier in heeft spreekje en hou je in de gaten waar je ook ben groetje smilie

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

Anneke

Na west Afrika, Zuid-oost Azië, staat nu Zuid Amerika voor de deur.

Actief sinds 18 Mei 2009
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 41569

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 23 Maart 2013

Zuid Amerika

25 Januari 2011 - 20 April 2011

Zuid-oost Azie

09 Juli 2009 - 06 November 2009

challenge

Landen bezocht: