Veilig aangekomen in Laos! - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen in Laos! - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Anneke Heijden - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen in Laos!

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

01 Maart 2011 | Laos, Vangviang

24-2 Na het ontbijt zijn we met de auto naar de rivier gebracht waar een longetaleboot voor ons klaar stond om ons naar de overkant van de rivier te brengen. Daar wachten een overweldigende chaos op ons bij het visaloket. Er zat 0.0 systheem in, dus sloten we ons maar aan in een soort van rij. Toen we bijna op de helft waren kwam er een man op mij af die zei dat we eerst formulieren in moesten vullen. Ik ben als een malle die dingen voor ons alle twee in gaan vullen en heb marieke in de rij laten staan. Daarna sloot ik me stiekem bij haar aan. Op zich verliep het daarna goed, ik gaf mijn papieren en paspoord af en kreeg na 5 minuten alles terug met een visum erin! Een hele mooie overigens. Daar zijn we met een taxi naar de pier gebracht waar een boottrip van 7 uur op ons stond te wachten!

Lieve mensen, ik ben even klaar met typen en zal proberen snel weer wat van me te laten horen! Het gaat heel erg goed nog steeds en met mijn oren ook! Maak jullie dus geen zorgen, de tijd vliegt voorbij en dat houdt ook in dat ik snel weer terug ben! Op mijn facebood staan heel wat foto's voor diegene die het leuk vinden om wat indrukken te krijgen alvast.

Heel veel liefs xj

  • 01 Maart 2011 - 07:05

    Harriet:

    Leuk om van jje te horen en mooi dat het goed met je gaat! Veel plezier in Laos! Groetjes Harriet

  • 01 Maart 2011 - 08:13

    Eefje:

    Hey an!
    Top verhalen weer! Kreeg helemaal het idee dat ik er zelf ook zat.. Maar toen ik naar buiten keek, en de Connexxion bus langs zag rijden, bleek ik helaas toch in NL te zitten..
    Heb zin in je volgende verhaal, ben ik weer ff 5 minuutjes weg :)
    Xx

  • 01 Maart 2011 - 11:59

    Mama:

    hoi anneke
    komen me sms jes nu wel aan???
    Laos is prachtig dus ga lekker genieten :)

    kuzzzzzzzzzz mama

  • 01 Maart 2011 - 12:37

    Arjan:

    Hoi An,

    Wat weer een leuke verhalen!
    Vond de foto's op facebook ook echt gaaf!

    Gelukkig gaat het ook goed met je oren dus dat wordt vast een top tijd in Laos!
    Geniet er van!

    arjan

  • 01 Maart 2011 - 15:27

    Roos:

    Hey Annek,

    Klinkt goed allemaal! Is echt jouw reis he?! ;-) Veel plezier nog, geniet er van tijd gaat veel te snel!

    x Roos

  • 02 Maart 2011 - 16:17

    Pieternel:

    Hey Annie,
    Het was weer een plezier om je verhaal te lezen. Heerlijk uitgebreid en helemaal duidelijk dat jullie super genieten. Je zal al wel lekker bruin zijn! Geniet weer van je verdere reis.
    xxx

  • 03 Maart 2011 - 09:52

    Moos:

    ey
    super an dat het al weer wat beter gaat met je oortje.
    heb net effe you tupe gekeken wat je allemaal weer te wachten sta in laos, maar wat ik er van zag is het er super mooi en kan je weer lekker genieten!!!!!
    succes, kuzz

  • 03 Maart 2011 - 12:24

    Margriet:

    Ha die An,
    lekker dat je zo geniet, die waterval verhalen klinken heerlijk!
    Gelukkig gaat het beter met je oren, houden zo!!
    Hier is het koud, maar de zon is er af en toe, en dat is al een goed begin voor het a.s lente gevoel.
    Have fun and take care, Knuz Margriet.

  • 04 Maart 2011 - 08:55

    Ineke:

    Heerlijk An, nog twee maanden te gaan!!
    Wij hebben net nog 5 dagen
    wintersport geboekt met tante Corrie en oom Ton. Wolter wilde zich voor mij wel opofferen om nog een keer te gaan omdat ik door mijn gekneusde ribbekastje amper geskied had in januari. Lief he'
    Maar sneeuw en kou is voor jou amper voor te stellen denk ik.
    Heerlijke verhalen An, geniet gewoon schaamteloos!!! Dan genieten wij mee.

    Ingeborg geniet ook erg in Nieuw Zeeland, wil daar wel blijven. Zij is nu 5 van de 18 maanden weg, en is af en toe aan het werk.

    Ben benieuwd hoe het in Laos is.

    Knuffel van je favoriete tante

  • 04 Maart 2011 - 10:10

    Joyce:

    Heee An!

    Zooo wat beleef je veel in zo'n korte tijd.... (jij zult denken, tijd tekort!)
    Ook net terug van wintersport, super gaaf! Ook heerlijk zonnetje gehad ;) Geniet lekker samen met Mariek... hopelijk mag je snel weer een borrel :)
    X

  • 05 Maart 2011 - 22:00

    Lies:

    tssss ik had al een stukje ingelverder dacht ik :p Het is fantastisch om je zo te 'zien' genieten. Heb je foto's ook bekeken en het ziet er heel goed uit! Hou dat vast Anneke!
    kusssssss

Verslag uit: Laos, Vangviang

Anneke

Na west Afrika, Zuid-oost Azië, staat nu Zuid Amerika voor de deur.

Actief sinds 18 Mei 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 41585

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 23 Maart 2013

Zuid Amerika

25 Januari 2011 - 20 April 2011

Zuid-oost Azie

09 Juli 2009 - 06 November 2009

challenge

Landen bezocht: